viernes, 13 de marzo de 2009

TELEMARK DAYS

Baqueirako Telemark Days-a ederra izan zan, ondo pasau geben, asko gustau xakun, barre iñ geben, kastañazo batzuk hartu geben eta ni beintzat asko asko asko kantzau nitzan!!!!

Argazki kamariakiñ be euki geben anekdotia. Oiñ mundu danak dakola kamara digital bat etxian, ba danoiri ahaztu in xakun eta lehenengo kumunixuan erregalautako kamariaz etara gittuan argazkixak. Karretia zela jarten zan ixixa akordau be ez!!! eta flaxa be etzan automatikua, teklia zapalketan ibili bihar zan, baina bueno bihar haundirik etzan egon, egualdi ederra euki geben eta!!!!!

Hemen los TELEMARKESES: Ion, Beñat ta EtxabeEta hemen la TELEMARKESA: Maria
Hementxe posado batzuk:Hemen gure telemarkeko maixu Pau Mila-ri itxoitten gebitzen. Oso onak izan zian beak emundako concepto basikuak, muturreko gehixau ez hartzeko balixo izan ebeiñ!! Gañera tipua oso majua zan, eta barre batzuk be bota geben bere komentarixuakiñ. Hemen posado gehixau:
Eta hemen los telemarkeros en acción: Ion Etxabe,
Ni
Eta el alumno aventajado Beñat bere estilazuakiñ:


Egun bukaerako satisfakziño mosuak:

Eta eguna borobil borobilla izateko, afai on barik ezin geatu, poteillo animau oso agradable bat eta gero: Sopapeskaua + carrillerak saltzan+ardaua+ copazo + salida Vielhan = Sundays bixamon!!


Oiñ bakarrik falta da pentsaittia: eta repetiziñua noiz izango da????????

5 comentarios:

ponfull dijo...

Si señor!!!
Oso ona reportajillua!!!
Grande Telma!
Ekuaziñua asko gustau xat.
salu2

jb dijo...

Ondo Telma!!!!
Benetan itxura ederra dako pasau zebein astebukaeriak, redondo!!!hehehe.
Ta kamara zaharra, baina argazkixak ondo etaraten ttula eh!!!Ez da askoik igarten ez...

Bga!

Lasku dijo...

Oiñ bakarrik falta da pentsaittia: eta repetiziñua noiz izango da????????

NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, NIK GUROT, ........jue.....nik gurot iñ hori.......

OSO POLITTA MARI!!!! BRAVO!!!

telma dijo...

Lasku!!! trankil, zu ez jarri nerbioso, fango gara ta, fango gara!!!

al2n klein dijo...

Frikie-land en su estado puro!!!
Onenak zarai!! Pentzau fan ta iñ!
Mucho chabales!!La markesa de cine!
Un dia splendid!

Ala pues!!